Saturday, June 15, 2013

Demi Amzar Affan


04/06/2012 : Saya telah berazam, untuk anak kedua, saya perlu memberikan penyusuan secara ekslusif. Saya sangat mengagumi kenkawan yang boleh simpan stok susu.
Jadi saya telah mencuba bermacam-macam jenis produk. Semuanya saya beli online kerana masih lagi dalam pantang-antaranya susu,coklat,pil.Berhabis duit takpe..asalkan nak jugak susu yang banyak..Pernah sy menangis sbb hubby bgtau: " pamlah macam mana pun, kalau tak da tu tak da la jugak".. Masih lg tak mengalah..Cari lagi, google lagik..

Sehinggalah saya membaca mengenai produk Shaklee. Saya menelefon kawan sepejabat saya yang banyak bercerita dan berkongsi mengenai cara-cara untuk menyusu secara eksklusif. Google2, jumpa lah sorang kakak yang tinggal di KB. Tapi sy xnak direct contact,jadi saya minta dia poskan.

Bermula dengan 'trial pack', yang hanya satu bekas kecil sahaja. Pada awalnya seperti tiada apa-apa perubahan. Namun setelah 3 hari, ada perbezaan pada kepekatan susu. Warnanya seakan-akan susu formula, bukan cair spt biasa. Punyalah gembira, panggil hubby suh tgk...last2 order 1set lengkap lagi.
Tiada niat lain, hanya untukAmzar sahaja. 

Selepas mula bekerja, barulah saya tau bahawa Shaklee mempunyai banyak lagi vitamin2 yang sangat diperlukan oleh tubuh badan kita. Saya adalah ibu yang bekerja, ibu2 yang bekerja di luar sana mesti sangat memahami keadaan saya ini. Saya telah membuat cubaan untuk diri sy sendiri. 2 minggu selepas mula bekerja, sy stop semua supplement, sy rasa lesu dan letih. Tetapi bila sy ambik vitamin2 shaklee, sekali lagi sy rasa bertenaga...terasa masih ada lagi saki baki tenaga untuk membuat kerja rumah pada waktu malam...

Itulah pengalaman saya. Pada yang sudi membaca terima kasih. 


Jika anda ingin berkongsi pengalaman ataupun ada pertanyaan dan ingin mencuba produk Shaklee, jangan malu-malu bolehlah hubungi saya di 0112-5472742...

No comments:

Post a Comment